Bedenktijd & Retourneren | Studio Nanic

Wij willen graag dat je tevreden bent…

We vinden het dus jammer dat het product niet is wat je had gewenst. We hopen ervoor te kunnen zorgen dat je alsnog krijgt waar je helemaal tevreden mee bent.

  1. Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren (al horen we graag wat er mis was, zodat we kunnen blijven verbeteren). Na deze periode heb je nog eens 14 dagen de tijd om het pakket aan ons retour te sturen.
  2. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. De producten moeten daarnaast onbeschadigd, schoon en ongewassen zijn. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten, mits het product in goede orde retour is ontvangen.
  3. Maatwerkproducten (zoals bijvoorbeeld gepersonaliseerde artikelen) worden volgens de door jou opgegeven specificaties gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing en deze artikelen kunnen niet retour worden gestuurd. De verkoop is definitief na de succesvolle betaling.
  4. Meld je retour aan via Info@studionanic.nl;
    1. Vermeld in het onderwerp je ordernummer;
    1. We hopen dat je ons ook wilt vertellen waarom je je bestelling terugstuurt, dit helpt ons verbeteren.
  5. Maak het pakketje compleet, het liefst in de originele verpakking, en stuur het naar:

Studio Nanic
Parksingel 28
8256GA Biddinghuizen

  • De kosten voor de retourzending zijn in eerste instantie voor eigen rekening.
    • De kosten zijn afhankelijk van de gekozen vervoerder. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de gewenste vervoerder.
    • Bij het retourneren van de volledige bestelling vergoeden wij het gehele bedrag, inclusief je verzendkosten.
    • Stuur je een deel van je bestelling retour, dan betalen wij je verzendkosten niet terug.
  • Voor de terugbetaling maken wij gebruik van dezelfde betaalwijze als waarmee jij je bestelling hebt betaald. Hier zijn voor jou geen extra kosten aan verbonden. Je bent alleen aansprakelijk voor een waardevermindering wanneer artikelen niet in de originele staat en verpakking bij ons aankomen. De terugbetaling wordt in werking gezet wanneer de geretourneerde producten in goede staat door ons zijn ontvangen of wanneer je het bewijs hebt geleverd dat de goederen door jou zijn geretourneerd.

Garantie & Klachten | Studio Nanic

Wij willen graag dat je tevreden bent…

  • Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er tijdens transport een bestelling kapot gaat of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
  • Kwaliteit en tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Heb je een klacht over een bij ons aangekocht artikel? Stuur ons een mailtje of appje en omschrijf duidelijk je klacht. Voeg foto’s toe indien dit je klacht kan onderbouwen. Nadat wij de klacht hebben beoordeeld gaan we dan ook het liefst met jou op zoek naar een passende oplossing. Je ontvangt uiterlijk binnen 24 uur een reactie van ons.
  • Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.